Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло за 1.9/2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
    Аз специално за Лики Моли съм чувал много добри работи.
    Сега съм с такова, 5-40
    Колегата Пинко също горещо го препоръчва, на базата на опита си.Според мен е също много добро масло.За дизеляка е много добро 10-40 с молибденова добавка, имат и специално такова за дизел.
    Ето и инфо, обърни внимание на това което написал Пинко.

    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=35461&page=9
    Май ще взема да си поговоря малко с него за маслата
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #32
      ОК и кажи после какво е станало
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #33
        Прегледах спецификацията на "Селения Турбодизел" .
        За турбо дизелови с механична поимпа дават 10 000км, а за JTD-двигателите пише 20 000км. Но не пише на колко периодино се сменя дори и да не си навил километрите, на 12 или на 24 месеца? Някой може ли да отговори на този въпрос? Благодаря
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #34
          Колкото по често, толкова по добре. Две години е голям срок, добре е около година, ако не си навъртял КМ. Препоръчва се и сезонната смяна-една за зимата и есента, едно за пролетта и лятото.
          АЗ карам все с пълни синтетики, преди Тутела, сега взех Лики, не виждам никаква разлика, но ги смянам в рамките на година.По принцип пълната синтетика е най устойчива на стареене.
          Last edited by fred; d.m.y г., 19:48.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            Колкото по често, толкова по добре. Две години е голям срок, добре е около година, ако не си навъртял КМ. Препоръчва се и сезонната смяна-една за зимата и есента, едно за пролетта и лятото.
            АЗ карам все с пълни синтетики, преди Тутела, сега взех Лики, не виждам никаква разлика, но ги смянам в рамките на година.По принцип пълната синтетика е най устойчива на стареене.
            Благодаря, и аз така предполагах.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #36
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #37
                Та и аз имам един въпрос...
                Маслото ще го сменям в края на месеца и съм решил да сложа Лики-Моли, но какво точно да бъде...
                Като се има предвид че ще се използва есен-зима 5W40 ли да бъде или...
                Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 20:39.
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Та и аз имам един въпрос...
                  Маслото ще го сменям в края на месеца и съм решил да сложа Лики-Моли, но какво точно да бъде...
                  Като се има предвид че ще се използва есен-зима 5W40 ли да бъде или...
                  Да, лично аз бих сложил по-тънко за зимата
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                    Да, лично аз бих сложил по-тънко за зимата
                    Е и аз мисля, че 5-40 си е много добро за зимата /и за лятото си го ползвам аз/
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Смятам да обобщя:
                      5W40 за зимата
                      10W40 за лятото
                      Ако годишният пробег ви е по-малък от ресурса на маслото, сменяйте го на 12 месеца!

                      Comment


                      • #41
                        Колата ми е на 255 000 км. (уш реални) предишния собственик казва,че е карана със Selenia TurboDiesel 10W40, аз имам една смяна със същото масло.Колата не ми гори масло и не доливам.Но забелязвам,че повечето хора във форума препоръчват Selenia WR Diesel 5w40, но за мойте километри не е ли малко "тъничко" това масло и би ли почнала колата да го гори.Друго което забелязвам е че отговаря на стандарта на API CF ,докато TurboDiesel 10w40 по стандарта на API e CD, а не както го дава производителя CF (поне във Autodata).Ako някой не го затруднява отпред има лепенка с препоръка за масло, но мойта е изтрита точно за дезела и немога да видя какво пише та ако може да го снима и пусне да се види. И сега оставам разколебан с какво масло да карам.Благодаря

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от petar_taskov Покажи съобщение
                          Колата ми е на 255 000 км. (уш реални) предишния собственик казва,че е карана със Selenia TurboDiesel 10W40, аз имам една смяна със същото масло.Колата не ми гори масло и не доливам.Но забелязвам,че повечето хора във форума препоръчват Selenia WR Diesel 5w40, но за мойте километри не е ли малко "тъничко" това масло и би ли почнала колата да го гори.Друго което забелязвам е че отговаря на стандарта на API CF ,докато TurboDiesel 10w40 по стандарта на API e CD, а не както го дава производителя CF (поне във Autodata).Ako някой не го затруднява отпред има лепенка с препоръка за масло, но мойта е изтрита точно за дезела и немога да видя какво пише та ако може да го снима и пусне да се види. И сега оставам разколебан с какво масло да карам.Благодаря
                          На мойта лепенка пише следното:
                          Diesel Engine: API CD, ACEA A3-96, SAE 10W/40, Selenia Turbo Diesel
                          http://img683.imageshack.us/img683/3064/img3515lz.jpg
                          There's always more money to make and more shit to bitch about.
                          156 SW 2.4 JTD

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от petar_taskov Покажи съобщение
                            Колата ми е на 255 000 км. (уш реални) предишния собственик казва,че е карана със Selenia TurboDiesel 10W40, аз имам една смяна със същото масло.Колата не ми гори масло и не доливам.Но забелязвам,че повечето хора във форума препоръчват Selenia WR Diesel 5w40, но за мойте километри не е ли малко "тъничко" това масло и би ли почнала колата да го гори.Друго което забелязвам е че отговаря на стандарта на API CF ,докато TurboDiesel 10w40 по стандарта на API e CD, а не както го дава производителя CF (поне във Autodata).Ako някой не го затруднява отпред има лепенка с препоръка за масло, но мойта е изтрита точно за дезела и немога да видя какво пише та ако може да го снима и пусне да се види. И сега оставам разколебан с какво масло да карам.Благодаря
                            Принципно е хубаво да караш с WR-а, но до сега щом не си просто си продължавай с TurboDiesel 10W40, няма да имаш никакви проблеми
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #44
                              Колеги споделете къде аджеба в Пловдив и на каква цена ориентировъчно могат да се намерят въпросните Аджип революшън 5-40W и Селенията WR Disel 5-40w.Благодаря ви предварително.
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                              Comment


                              • #45
                                Колеги имам един въпрос, може би е леко глупав но не знам отговора.На описанието на маслото на Selenia TurboDiesel 10w40 пише следното:

                                TURBO DIESEL-10w40-5L
                                Трибазово синтетично масло, с изключително подходяща формула за дизелови многоклапанни и турбо мотори. Предотвратява отлагането на карбонов нагар при предкамерно горене на моторите с индиректно впръскване, като осигурява удължен пробег от 20 000 км. при дизеловите и 10 000 км. при турбодизеловите двигатели!
                                При JTD двугателите смяната на 10 000 или на 20 000км ?

                                Comment

                                Working...
                                X